avatar Ten blog rowerowy prowadzi rudzisko z miasteczka Glinka/Kraków. Mam przejechane 19163.63 kilometrów w tym 295.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.04 km/h i się wcale nie chwalę.

2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rudzisko.bikestats.pl
Podjazdy:270 m

Niepołomicka puszcza

Poniedziałek, 26 listopada 2012 · dodano: 27.11.2012 | Komentarze 0

Plan był zupełnie inny - wstać skoro ciemność, wyjechać na wschód, a o 11 już siedzieć w pociągu do Krakowa. Z planami - jak powszechnie wiadomo - nie od dziś nam nie po drodze... Budzik o godzinie 4 został zbojkotowany przez Mateusza, który porzucił pomysł o wyjeździe do domu, po to, aby podjąć go na nowo 3,5 godziny później. Z momentem przyciśnięcia przycisku POWER wiadomo było, że przed 10 ciężko nam będzie wyjechać i tak też wyjeżdżamy kilka minut przed. Już od rana Mateusza pobolewa ścięgno i zamiast na Roztocze kieruje się ze mną w stronę Niepołomic.
W Grabiu zatrzymujemy się na kilka zdjęć:
Poranne mgiełki... © rudzisko

Wysokie napięcie... © rudzisko

Tuż przed Niepołomicami fotografujemy dość fotogeniczny most kolejowy:

Most kolejowy. © rudzisko

Polna dróżka © rudzisko

Widziane z daleka © rudzisko

Niepołomicki kościół p.w. Dziesięciu Tysięcy Męczenników © rudzisko

Zamek, Niepołomice © rudzisko

W zamkowej bramie © rudzisko

Dziedziniec zamku w Niepołomicach © rudzisko

Arkady niepołomickiego dziedzińca © rudzisko

Błazen na zamkowym dziedzińcu © rudzisko

Armatnie działo, Niepołomice © rudzisko

Niepołomice, widok na kościół Dziesięciu Tysięcy Męczenników © rudzisko

Niepołomice są naprawdę uroczym miesteczkiem, warto odwiedzić:) Chwilę później jesteśmy już w puszczy, którą przecinają miliony ścieżek.
W niepołomickiej puszczy © rudzisko

Północ-południe:) © rudzisko

Puszcza Niepołomicka © rudzisko

Ból kolana jest już tak uciążliwy, że postanawiamy pojechać do pobliskiego Kłaju na stację - jesteśmy przed czasem około 20 minut, po których upłynięciu czekamy kolejne 40 na nie nadjeżdżający pociąg. Porządnie wyziębieni zwracamy w kasie bilety i jedziemy dalej. W Szarowie zatrzymujemy się jeszcze na zdjęcia różowiącego się nieba, po czym ruszamy w stronę Krakowa.

Stamper na tle zachodu słońca © rudzisko